گزارش تصویریموسیقی و تجسمی

اجرای موسیقی پاپ نوروزی علیرضا طلیسچی

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه

نخستین اجرای موسیقی پاپ نوروزی علیرضا طلیسچی در فروردین ماه ۱۴۰۱ با رونمایی قطعه «نه نمیارم» در برج میلاد تهران برگزار شد.
کنسرت موسیقی پاپ علیرضا طلیسچی شامگاه دهم فروردین ماه امسال در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده طی دو نوبت به اجرای قطعه‌های برگزیده و پر طرفدار خود پرداخت.
«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، « نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
این خواننده هنگام اجرای قطعه «آخرش قشنگه» با دوربین سلفی تلفن همراه خود آغاز به فیلم‌برداری از هم‌خوانی تماشاگران‌اش کرد که این اقدام با تشویق مخاطبان‌اش همراه شد.
طلیسچی که در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته، قطعه جدیدی با نام «نه نمیارم» را در فضایی متفاوت منتشر کرده بود، برای نخستین بار به اجرای آن در کنسرت تهران در سال جدید پرداخت و همراهی و هم‌خوانی تماشاگران موجب شد تا او نخستین اجرای قطعه تازه منتشر شده‌اش را خاطره‌انگیز بخواند.
در بخش دیگر از این کنسرت، طلیسچی با اشاره به برگزار نشدن کنسرت‌ها در دو سال و نیم گذشته به‌واسطه فراگیری ویروس کرونا، گفت: من حدود پنج سالی می‌شود که زیر سایه لطف شما بر روی جایگاه زنده موسیقی پاپ کشورم فعالیت می‌کنم و در دو سال و نیم فراگیری ویروس کرونا، موسیقی جزو مشاغلی به شمار می‌آمد که فعالیت آن بسته‌ شده بود و فارغ از گلایه‌ها، یک پیامد بزرگ در ذهن من اتفاق افتاد چون پیش از آن مورد لطف هم‌چون شماهایی قرار می‌گرفتم و در مدتی که در خانه بودم با خودم می‌گفتم؛ چقدر خاطره‌های کمی یادم مانده و آن‌قدر ذهن‌ام را صرف این کرده بودم که به مردم خوش بگذرد که نتوانستم این لحظه‌ها را در ذهن‌ام ثبت کنم که وقتی روی جایگاه زنده بودم چقدر به من انرژی دادند و به خودم قول دادم اگر مشیت طوری بود که پس از این فراگیری، باز هم به جایگاه زنده برگردم و بلندگو به دست بگیرم از تماشاگران بخواهم بیشتر جیغ بزنند تا در ذهن‌ام این صداها و انرژی‌ها را نگه‌دارم و همه این‌ها برای رفع دل‌تنگی فردای من در زندگی است.
این خواننده پیش از این‌که به سراغ اجرای دوباره قطعه‌های «قاف» و «سختگیر» برود به دلیل درخواست فراوان تماشاگران، بخشی از قطعه «قرار نبود» را به‌صورت دلی و با همراهی ساز کیبورد و هم‌صدایی مخاطبان‌اش اجرا کرد.
طلیسچی در این کنسرت کیوان شهبازی خواننده نوین موسسه نوای سپند و از مهمانان کنسرت را معرفی کرد و از نشر نخستین قطعه این خواننده در روزهای آینده خبر داد.
محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
گفتنی است، کنسرت موسیقی پاپ علیرضا طلیسچی ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن