جشنواره های هنری فجرموسیقی و تجسمی

تمدید مهلت شرکت در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

خبرنگار: نرگس صافی

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه نیوز؛

فرصت ثبت‌نام در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دلیل افزوده شدن رشته‌های جدید از سوی دبیرخانه این رویداد هنری تمدید شد.

بر پایه اعلام دبیرخانه جشنواره شانزدهم با توجه به اقبال هنرمندان متقاضی حضور در این رویداد هنری به‌ویژه داوطلبان شرکت در بخش‌های نوینی که امسال برای نخستین بار به ساختار جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزود شده‌اند؛ مهلت ثبت‌نام در جشنواره با تصمیم دبیرکل این رویداد به مدت ۷ روز تمدید و از شنبه ۱۸ آذر تا شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ (تا ساعت ۱۰ صبح) ادامه یافته است.

تمدید جشنواره طی چند سال اخیر مرسوم نبوده و تنها دلیل آن، تنوع و گستردگی رشته‌های حاضر در جشنواره شانزدهم و افزوده شدن بخش‌های نوینی مانند طراحی فرهنگ‌محور، ناشران کتاب‌های تجسمی و تأکید بر رسانه‌های هنری جدید و بخش فیلم عنوان شده است.

بر پایه اعلام دبیرخانه دایمی جشنواره شانزدهم، مهلت اعلام‌شده به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت و بلافاصله پس از بسته شدن سایت، نشست‌های بررسی و برگزیده شدن اثرهای هنرمندان آغاز می‌شود.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی و با حضور چهره‌های هنرهای تجسمی، بهمن امسال در موزه هنرهای معاصر تهران، مرکزهای معتبر نمایشگاهی پایتخت و دیگر استان‌ها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره شانزدهم و کسب آگاهی بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند به سایت مراجعه کنند:

www.fajrtajasomi.ir

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن