موسیقی و تجسمی

نشست پژوهشی پویانمایی پرواز اندیشه

خبرنگار: نرگس صافی

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه‌نیوز

برگزاری نشست علمی پژوهشی پویانمایی پرواز اندیشه و پویایی نماها در زمینه انیمیشن و موشن‌گرافیکس

از سوی موزه جهانی هنرهای دینی امام علی با همکاری موسسه فرهنگی آموزشی ایده با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری که در  ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ به میزبانی موزه امام جهانی امام علی با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ایده و پشتیبانی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می شود.

این نشست فرصتی برای ارتقای دانش و تبادل نظر درباره آخرین دستاوردها و فناوری‌های به کار رفته در صنعت موشن گرافیکس و انیمیشن است.

در این نشست با تأکید بر اهمیت تاثیر تصویر در انتقال مفاهیم و ایده‌ها، راه‌های خلاقانه استفاده از تکنیک‌های موشن گرافیکس در جهت ایجاد تبلیغ‌های موثر و آموزش، بحث و بررسی می شود.

استادان این رشته‌های هنری که در این رویداد حضور دارند به گونه تعاملی و گفت‌وگو با مخاطبان می‌پردازند.

سخنرانان این نشست دکتر کیارش زندی، فرخ یکدانه، بابک نکویی و جمال رحمتی، شیوه‌های به کار بردن افکت‌ها و انیمیشن‌های دیجیتال و بسیاری از مبحث‌های مهم دیگر و حتی با بازگو کردن تجربه‌ های ذی‌قیمت خودشان در  این رویداد دستاوردی مهم برای مخاطبان به وجود بیاورند. مهارت‌هایی که طی این دوره به شرکت‌کنندگان معرفی می‌شود.

موزه جهانی هنرهای دینی امام علی، افزون بر معرفی اثرهای فاخر و تاریخی در آگاهی‌بخشی ارزش‌های دینی و مذهبی مخاطبان خودبا ایجاد فضاهای هنری و نمایشگاه‌های مقطعی، دوره‌ای و ثابت توانسته جلوه‌ای تماشایی از تاریخ، اتفاق‌ها و زندگی شخصیت‌های مهم را برای نسل‌ بشر حفظ  و به نمایش بگذارد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن