موسیقی و تجسمی

آیین پایانی سومین جشنواره گردش مینا به میزبانی اصفهان

خبرنگار: مهدی احمدی

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه‌نیوز

آیین پایانی سومین جشنواره گردش مینا از سوی انجمن مینانگاران نقش جهان با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و بنیاد فردوسی در شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به میزبانی کتابخانه مرکزی اصفهان از ساعت ۹ صبح‌گاه تا ۱۸ عصرگاه همراه با کارگاه آموزشی میناکاری و داوری پایانی جشنواره برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره تخصصی میناکاری گردش مینا با داوری پایانی استادان یاسر موحدفرد، نرگس صافی، هومن شیخ بشارتی، غلام‌رضا خوشحال‌پور، صمد کارخیران، غلامعلی فیض‌اللهی، مجتبی شریفی و مجید صادق زاده، برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

گفتنی است، آیین گشایش سومین جشنواره گردش مینا از سوی انجمن مینانگاران نقش جهان با همکاری میراث فرهنگی استان اصفهان و بنیاد فردوسی در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ به میزبانی کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

این آیین گشایش با حضور گروهی از هنرمندان برجسته اصفهانی و مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری اصفهان برگزار شده است.

این جشنواره هنری بر پایه شاهنامه فردوسى با دو موضوع زیورآلات و خلاقیت مورد اقبال هنرمندان از شهرهای گوناگون ایران قرار گرفته است.

شایان ذکر است، سومین جشنواره گردش مینا از سوی انجمن مینانگاران نقش جهان با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و بنیاد فردوسی و با همیاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران، شورای جهانی صنایع دستی، دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی، مرکز خلاقیت و دفتر تجسمی شهرداری اصفهان و با میزبانی کتابخانه مرکزی اصفهان از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن