سینما و تئاترگزارش تصویری

آغاز فصل جدید «کتاب وعده» با خوانش فیلمنامه آب و آتش

به نقل از: سینماخانه

آغاز فصل جدید «کتاب وعده» با خوانش فیلمنامه آب و آتش

به گزارش پایگاه خبری شاهنامه و به نقل از: سینماخانه

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، کانون جوانان فارسی بنیاد بیدل دهلوی عصر روز شنبه یازدهم بهمن ماه میزبان برگزاری فیلمنامه خوانی آب و آتش با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی بود. در این اجرا که به تهیه کنندگی منصور یزدانی و به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، کانون جوانان فارسی بنیاد بیدل دهلوی عصر روز شنبه یازدهم بهمن ماه میزبان برگزاری فیلمنامه خوانی آب و آتش با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی بود.

در این اجرا که به تهیه کنندگی منصور یزدانی و به عنوان محصولی از موسسه فرهنگی هنری تصویریزدان ایرانیان و در میان استقبال پرشور مخاطبین به روی صحنه رفت؛ فیلم سینمایی آب و آتش ساخته فریدون جیرانی به نمایش درآمد و هم زمان توسط نقش خوانان مورد فیلمنامه خوانی قرارگرفت.

خوانشگران این اثر به ترتیب حروف عبارت بودند از: امین ابراهیمی، ملیکا حسینی، شهاب ذوقی، فربد رضوانی، فائزه زرکش بهاری، رامتین شاه حسینی، میلاد قنبری، آرام طالشی و اسماعیل عسگریان. خدیجه امینی به عنوان عکاس و آرام طالشی به عنوان دستیار، برنامه ریز و طراح پوستر از دیگر عوامل این اجرا محسوب می شدند.
کتاب وعده زین پس هرهفته شنبه ها عصر در تماشاخانه سیمرغ به نشانی خ مفتح جنوبی ، روبه روی ورزشگاه شیرودی ، کوچه اردلان ، پلاک ۲۵ به خوانش متون ادبی و اجرای آثار نمایشی اختصاص خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن