میراث و گردشگری

ضرغامی: در حال گذار از دوران سختی هستیم، حال مردم خوب نیست!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ما مشکلات زیادی داریم و در حال گذار از دوران سختی هستیم، حال مردم خوب نیست و باید با مردم با هر فکر و سبکی دارند، زندگی کرد.

به نقل از تسنیم

خبر: یاسر موحدفرد

سید عزت الله ضرغامی ‌در آیین بزرگداشت مرحوم سید علی اکبر پرورش در اصفهان با بیان آنکه خداوند با در اختیار گذاشتن برخی ابزارها می‌خواهد بندگانش را امتحان کنند و ببیند که آیا از آنها در راه خدا و یا در راه طاغوت استفاده می‌کنند، گفت: برخی گاهی امکاناتی دارند خدا را بر حسب ظاهر شکر می‌کنند اما هنگامی که مشکلی به آنها وارد می‌شود این افراد از راه دین خارج می‌شوند. این موضوع در قرآن است که انسان‌ها در هر دوحالت که مورد امتحان قرار می‌گیرند از آن سربلند درآیند.

وی افزود: تجربه سیاسی من در طول این سالهای طولانی حاکی از آن است که بیشتر از ثروت، مقام و موقعیت سیاسی افراد است که او را مورد امتحان قرار می‌دهد. برخی از آدمها هنگامی که پست و مقام می‌رسند آنها را نمی‌شناسیم. پست، مقام، ثروت، رسانه‌ها، تشویق‌ها ممکن است افراد خودشان را ببازند و فراموش کنند که چه کسی بودند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان آنکه به نظر من این آیه در آن مقطع سیاسی آن زمان برای بچه‌های انقلاب که دچار فقر ایدئولوژیک شده بودند و به نیاز هدایت داشتند با بیان آن از سوی آقای پرورش به عنوان هدایتگر عمل کرد، خاطرنشان کرد: بیان، کلام، صراحت و نگاه عالمانه آقای پرورش همه را هدایت می‌کرد و ای کاش اکنون در میان مردم بود. ما مشکلات زیادی داریم و در حال گذار از دوران سختی هستیم، حال مردم خوب نیست و باید با مردم با هر فکر و سبکی دارند، زندگی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن