جشنواره های هنری فجرسینما و تئاترگزارش تصویری

نشست رسانه‌ای فیلم بی‌مادر در خانه جشنواره فیلم فجر / فیلم بی‌مادر، بازی‌های حرفه‌ای و گفت‌وگوهای انگیزشی ویژه خانواده‌های لاکچری

نشست رسانه‌ای فیلم بی‌مادر در خانه جشنواره فیلم فجر /
فیلم بی‌مادر، بازی‌های حرفه‌ای و گفت‌وگوهای انگیزشی ویژه خانواده‌های لاکچری

خبرنگار و عکاس: یاسر موحدفرد

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بی‌مادر» ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ پس از نمایش این فیلم در نوبت نخست از روز پنجم اکران خانه جشنواره فیلم فجر با حضور دست اندرکاران فیلم و اهالی فرهنگ و رسانه در تالار اصلی برج میلاد تهران برگزار شد.

یاسر موحدفرد، پرسش‌ اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه را در نشست رسانه‌ای فیلم بی‌مادر، مطرح کرد که:
چرا بازی‌های حرفه‌ای و گفت‌وگوهای انگیزشی و شعاری ویژه خانواده‌های لاکچری در این فیلم اولویت قرار داده شده است؟
به گونه‌ای که به نظر می‌رسد این فیلم سفارشی برای فرزندآوری خانواده‌های ثروتمند ساخته شده باشد!
چرا چهره‌پردازی ثروتمندان، شفاف و چهره‌پردازی خانواده‌های کم‌برخوردار پر از پیسی و لک گریم شده است؟
چرا این فیلم اساسا داستان پیش‌برنده ندارد و هیچ گونه تعلیق و گره‌افکنی‌ و جذابیتی به جز بازی بازیگران حرفه‌ای و موسیقی فیلم خوب ندارد؟

نشست خبری فیلم  بی‌مادر با حضور دست اندرکاران فیلم از جمله مرتضی فاطمی، کارگردان، علی اوجی و محمدرضا مصباح، تهیه کننده، محمود دهقانی، طراح گریم، مسعود سلامی، فیلمبردار و میترا حجار، پردیس پورعابدینی و پژمان جمشیدی، بازیگران فیلم و دیگر دست اندرکاران برگزار شد؛
اجرای این نشست بر عهده حامد مهربانی بود.

در این نشست پرسش پایگاه خبری شاهنامه خوانش شد و مجری خواست در زمینه چهره‌پردازی و موضوع فرزندآوری پاسخ داده شود.

محمود دهقانی، مدیر چهره‌پردازی این فیلم از پاسخ به پرسش‌ مطرح شده، سر باز زد و از کارگردان خواست تا یاری‌اش دهد و گفت: جناب مرتضی فاطمی، شما راحت‌تر می‌توانید به این پرسش‌، پاسخ دهید؛
مرتضی فاطمی، کارگردان در حالی که اندکی صبر کرد و آبی نوشید و به دیگر دست اندرکاران در دو سوی نشست بارها نگاه می‌کرد تا جایی که علی اوجی، یکی‌ از تهیه‌کنندگان این فیلم به کارگردان گفت: می‌خواهید من جواب بدهم؟!
اما به یک‌باره کارگردان فیلم گفت: من یک جواب کوتاه می‌دهم؛ کار محمود دهقاتی، بسیار درخشان بود البته ببخشید از نظر من! سپس از دست اندرکاران و شرکت کنندگان خواست تا اگر موافق‌اید، یک تشویق بکنید!!!
علی اوجی، تهیه‌کننده فیلم ادامه داد: محمود دهقانی جزو چهره‌پردازانی هست که برای کاری که می‌کند، وقت می‌گذارند و تحلیل می‌کند.

محمدرضا مصباح، دیگر تهیه کننده این فیلم درباره موضوع فرزندآوری به این پرسش واکنش داد و گفت: از دولت سفارشی نداشتیم بلکه خودمان به این تصمیم رسیدیم تا این فیلم در زمینه فرزندآوری ساخته شود.

شایان ذکر است، چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری دکتر مسعود نقاش‌زاده در خانه این جشنواره به میزبانی برج میلاد تهران در حال برگزاری است.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن