موسیقی و تجسمی

چهارمین تمدید کنسرت پاپ مجید رضوی به میزبانی هتل اسپیناس تهران

چهارمین تمدید کنسرت پاپ مجید رضوی به میزبانی هتل اسپیناس تهران

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری شاهنامه

مجید رضوی، خواننده پاپ مردمی در این روزهای اوج اقبال موسیقی پاپ ایرانی برای پنجمین بار در ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در سانس‌های نهم و دهم روی صحنه تالار رویال هال اسپیناس می‌رود.

«مجید رضوی» خواننده پاپ مردمی که از دو سال پیش فعالیت موسیقیایی خود را با تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده، مدیر موسسه فرهنگی، هنری اکسیر نوین آغاز کرد، توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی هواداران فراوانی را به خود جذب کند و به خواننده‌های پرطرفدار موسیقی پاپ ایرانی بپیوندد‌.

این خواننده پاپ برای نخستین بار یکم اسفندماه ۱۴۰۰ با اقبال بی‌نظیر هواداران‌اش روی صحنه تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران رفت و از آن‌جایی که اجرای او با اقبال فراوانی روبه‌رو شد و تمامی بلیت‌های این کنسرت به فروش رسید؛
این خواننده پاپ مردمی دیگر بار ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در تالار رویال هال اسپیناس برای طرفداران‌اش خواند؛ هم‌چنین با درخواست هواداران‌اش کنسرت تمدیدی او ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور پر شکوه مخاطبان‌اش برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، سومین بار ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در تالار میلاد نمایشگاه بین‌المللی با اقبال هواداران رو به رو شد و در کمترین زمان همه بلیت‌ها به فروش رسیده است.

اقبال بی‌نظیر هنردوستان از این خواننده پاپ جوان باعث شد او یک‌بار دیگر برای پنجمین بار سانس ۹ و سانس ۱۰ روی صحنه برود و برای هواداران‌اش بخواند.

گفتنی‌ است این کنسرت ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ به روی صحنه خواهد رفت و برای هواداران‌اش در تالار رویال هال اسپیناس به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «اکسیرنوین» و مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ بلیت این کنسرت را از سایت «هنر تیکت» تهیه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن