فرهنگ و ادب

«صبا» میزبان «تهران؛ شهری برای بانوان» شد.

💎«صبا» میزبان «تهران؛ شهری برای بانوان» شد.
به گزارش اختاصی پایگاه خبری شاهنامه
🔷️با همکاری شهرداری تهران، موسسه فرهنگی هنری صبا برای چهار روز درهای دو نگارخانه «لرزاده» و «فرشچیان»  وتالار حوض خانه را به روی نزدیک به یکصد زن هنرمند در انواع رشته ها و گرایشهای هنری گشود تا یکی از بزرگترین عرصه های مشارکت هنری ویژه بانوان شکل گیرد.
🔷️به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنرجمهوری اسلامی ایران- این برنامه که همزمان با تقارن ایام دهه مبارک فجر و میلاد کوثر کرامت و اسوه بزرگ زن و روز زن با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می شود طی چهار روز، بانوان هنرمند را در یک ورک شاپ تخصصی گروهی و در انواع رشته های آفرینش و ارائه هنری  گرد هم خواهد نشاند.
این کارگاه سراسری در بخشهای:
🔶️کاریکاتور- به سرپرستی: فیروزه مظفری
🔶️تصویرسازی-به سرپرستی: افسانه صانعی
🔶️طراحی-به سرپرستی: مینا بحرینی
🔶️عکس-به سرپرستی: صبا طاهریان
🔶️حجم و مجسمه-به سرپرستی: وجیهه دانا
🔶️نقاشی-به سرپرستی: ستاره حسینی
و با مدیریت: جمال رحمتی در روزهای 14 تا 17 بهمن ماه در نگارخانه های «استاد لرزاده» و «استاد فرشچیان»  وتالارحوض برگزار می شود.
گفتنی است آثار اجرا و ارائه شده در طول برگزاری این ورک شاپ ها در روز آخر و طی مراسم ویژه آثار انتخابی معرفی و هنرمندان برگزیده این دوره جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد. و همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده برگزار می گردد.
🔴«تهران؛ شهری برای بانوان» با هدف جریان سازی و فراگیر شدن فرهنگ تخصصی شدن فعالیتهای هنری بانوان، معرفی و شناسایی قابلیتهای هنرمندان زن در تهران و ایجاد امکانی برای دیده شدن و اجرای این قابلیتها در سطح عمومی و در سراسر شهر، در آینده نیز همچنان تداوم خواهد داشت.
#موسسه_صبا
#فرهنگستان_هنر
#بانوان_هنرمند
#هنر
🍃 @artgallerysaba
نمایش بیشتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
سوالی برایتان پیش آماده؟ از ما بپرسید...
×
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.
Whatsapp chat Whatsapp chat
شروع مکالمه
بستن